1 Karolinas Kaos: Ny favorit runt halsen

Tuesday, June 16, 2015

Ny favorit runt halsen

Titta vilket fint halsband jag köpte häromveckan! Jag har länge sökt något stort och småklumpigt halsband och detta föll mig verkligen i smaken. Jag köpte ett par andra samtidigt också, men dem visar jag en annan gång. Jag beställde halsbanden från ebay av alla ställen. Jag har bara beställt därifrån ett par gånger tidigare, men jag har haft tur alla gånger och lyckats få hem saker av bra kvalité.

Supernöjd med mina nya maffiga halsband!

8 comments:

  1. Åååhh jättefint!!

    ReplyDelete
  2. Snyggt! Kanske något för bloggalan..? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Jamen kanske, vem vet ;)

      Delete
  3. åh vilket fantastiskt halsband! :) Har också varit nöjd med de smycken jag köpt från eBay :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! :) ja man kan fynda där faktiskt!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!