1 Karolinas Kaos: Nude leather jacket

Sunday, June 7, 2015

Nude leather jacket

Inne på Calliope fick jag syn på en läderjacka som jag inte visste att jag behövde före jag såg den. När jag fick syn på den kände jag bara YES, den måste jag ha. Det fanns bara en kvar i min storlek och jag fick den dessutom för ett superpris, så det kändes som att det var meant to be helt enkelt. Sedan dess har jag nästan inte använd någon annan jacka - jag ä l s k a r den! Halsbandet köpte jag på New Look och handväskan på Terranova.

Definitivt min favoritjacka i sommar. Resten av mina fynd från Malta kan ni se här

7 comments:

  1. ja har typ en exakt likadan jacka :D å halsbande e superfint!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ja tänkt faktiskt på dej då ja köpt den haha! Tack!

      Delete
  2. Jag blev lite förälskad i halsbandet du har! Jackan är nog också fin :)

    ReplyDelete
  3. Jättefin jacka!! O halsbandet också :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!