1 Karolinas Kaos: New in från Malta

Saturday, June 6, 2015

New in från Malta

Hej! Tänkte ta och visa upp en del av vad jag shoppade i Malta. Jag var riktigt positivt överraskad av shoppingen där faktiskt, jag hittade en massa saker åt mig själv och även ett par saker åt Challe. Jag och Kajsa spenderade en dag vid shoppingcentret The Point och det fanns verkligen verkligen allt där. 

Scarf från Terranova och cardigan från Calliope.

Ett linne från Terranova.

Mycket blommigt nu som sagt, hehe...

Blommor och 90-tal.

Terranovas kändes kanske lite som en fjortisaffär, men om man bortsåg från det kunde man hitta några (eller en massa) guldkorn. Kolla bara på den här, jag kunde inte gå förbi den haha. Skriker 90-tal. Och med blommor... Solglasögonen är från New Look.


Här med cardiganen och 90-talslinnet!

...och så en sneak peek på kanske det bästa köpet jag gjorde under hela resan. Mer bilder nästa gång!

2 comments:

  1. Åh jag älskar den blommiga scarfen ... och den coola tröjan! Såg den själv när jag var på interrail och ville såå köpa den, men var tvungen att tänka på pengar, ryggsäcken, övervikt och resan hem så den fick bli kvar där :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul att höra! Hehe ja ibland måste man prioritera bort shoppingen, borde jag kanske också ha gjort egentligen men... ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!