1 Karolinas Kaos: Min dag i gifs

Thursday, June 25, 2015

Min dag i gifs

Idag jobbade jag 8-16, så vid 15:55 började jag packa ihop, solen sken och jag kände ungefär såhär:


När jag kom hem och hade bänkat mig i soffan kom jag plötsligt ihåg att jag måste föra in laptopen på reparation. 


När jag kommer till butiken 17:10 möttes jag av en stängd dörr. De hade stängt kl 17:00 och inte 18:00, trots att det stod 18:00 på hemsidan!


For hem, bytte om till tights och for ut och sprang en stund för att avreagera mig. Fint väder var det, men gick ganska trögt om jag ska vara ärlig. Efteråt kände jag mig typ såhär:


Nu är jag bara trött och mätt och nöjd och glad och känner att jag kommer att sova gott inatt. Imorgon jobbar jag 7-15 och mot kvällen ska jag och Challe iväg till Vasa. Ska bli så skönt med en liten weekend där, jag tycker det är bra att kunna åka dit ibland, som vårt eget litet hotell hehe. 

Några bilder från prommisen. Liiite sommarväder fick vi idag i alla fall!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!