1 Karolinas Kaos: Mer blommigt åt folket

Thursday, June 4, 2015

Mer blommigt åt folket

Som jag tidigare berättat är jag inne i en riktig blommig period just nu, jag vill helst att allt ska vara blommigt. Jag satt och tittade runt på lite hemsidor och klippte ihop ett kollage av några söta sommarklänningar som jag skulle kunna tänka mig att klicka hem...



1. Här 2. Här 3. Här 4. Här 5. Här 6. Här 7. Här 8. Här

Har ni någon favorit? Eller är det bara jag som är helt inne på det här med blommor just nu?

4 comments:

  1. ja e så saakelis inne på blommor jag nu å, helst maxiklänning som e megablommig! ha dock int hitta the perfect one ännu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alltså de e så fiiint, kul att hör att jag int e enda ;)

      Delete
  2. Så fint med blommigt! 1:an är min favorit, såå fin! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eller hur! Den är helt klart en av mina favoriter också :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!