1 Karolinas Kaos: Glad midsommar!

Friday, June 19, 2015

Glad midsommar!

Hej! Skriver det här från Challes dator bara för att slänga in en liten lägesrapport åt er. Jag hade bestämt mig för att ta en liten bloggpaus under midsommarhelgen och som på beställning kraschade min dator - så nu kan jag inte blogga ens. Jag blev så arg att det höll på att förstöra min dag, tills jag insåg att datorns garanti inte gått ut ännu, så då kändes det lite bättre åtminstone... Men vad trött man blir när teknik inte fungerar som den ska. Nåja, jag kan säkert blogga från Challes dator tills min blivit fixad.


Nu ska vi snart äta lunch här i Forsby, sen ska vi småningom börja göra oss i ordning för kvällen. Ha en riktigt fin midsommarhelg nu, ta hand om varandra och far inte ut på sjön i fyllan och allt det där! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!