1 Karolinas Kaos: Fem studiepoäng på tre dagar

Thursday, June 11, 2015

Fem studiepoäng på tre dagar

Godmorgon! Igår började jag dagen med en nästan 2h lång promenad med Milja. Jag hade inte träffat henne på ett tag så det var riktigt roligt att catcha up! Resten av dagen var jag ledig, så jag passade på att göra undan en liten skolgrej, men annars uträttade jag inga stordåd.




Idag ska jag bara chilla fram till kl. 16 då det är dags för föreläsning igen, idag är det ett längre pass och jag kommer att vara hemma först kl. 21. Men sen är det klart (kommer att missa sista föreläsningen), så det känns som ganska lättförtjänta 5sp. Nåväl, nu ska jag återgå till min tv-serie jag höll på med, laters!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!