1 Karolinas Kaos: Det obligatoriska midsommarinlägget

Tuesday, June 23, 2015

Det obligatoriska midsommarinlägget

Nåja hörni, nu har jag äntligen fixat det här med bilderna. Skulle låna brorsans dator, men så är ju den stationär och har ingen minneskortläsare, så då fick jag yra runt hela huset för att hitta en sladd till kameran istället. Men efter många om och men har jag nu äntligen lyckats ladda upp några bilder hit till bloggen. Ville bara säga det, så ni förstår att jag har kämpat lite för det här inlägget lol.

I fredags for vi ut till Challes kusins villa i Monäs. Villan ligger precis vid vattnet och hade det varit lite varmare hade vi garanterat tagit ett dopp, men vi fick nöja oss med att njuta av utsikten den här gången. Det är så himla fint där! Vi spelade spel, grillade och hade det riktigt trevligt. Vid midnatt for vi tillbaka hemåt för att ladda upp för lördagen och Oravais.

Så, orkar ni med lite midsommarbilder till? För här kommer mina!


Det blev en riktigt fin kväll, med vackert väder och härligt sällskap! Det var så skönt att kunna sitta utomhus och äta utan att frysa ihjäl. Hoppas att ni alla också hade en skön midsommar! Senare i veckan ska jag ladda upp lite bilder från lördagen som också blev riktigt lyckad. Stay tuned!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!