1 Karolinas Kaos: 2:a juni

Tuesday, June 2, 2015

2:a juni

Hej! Efter en intensiv men superrolig helg befinner jag mig återigen i Vasa. Min kamera är dessvärre i Jakobstad, så ni får ännu vänta ännu ett tag före jag visar några bilder från helgen. På fredagen träffade jag Moa och Julia vid Netti (eller "Black Sheep" menar jag) och bara pratade i flera timmar. Och på lördagen hade vi som sagt reunion med högstadie- och gymnasiegänget. Bilder kommer senare.

Elin och jag i lördags.

Annars då? Är inne på vecka två av semestern och njuter för fullt. Ska städa lite här i lägenheten idag då Challe är på jobb, så är det trevligare att komma hit nästa gång. Åker antagligen tillbaka till Jeppis redan ikväll eller imorgon. Och sen tillbaka till Vasa igen mot helgen. Håhhå, det blir ett himla av-och-an-åkande mellan Vasa och Jeppis på somrarna hehe... Ha en bra dag!

3 comments:

  1. Lol ja ser ju helt sjuk ut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne ja tkr no du ser ganska frisk ut hehee

      Delete
    2. Va no megafyyl bild på mig dock lål

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!