1 Karolinas Kaos: To do...

Tuesday, May 12, 2015

To do...

Min deadlines-lista börjar äntligen bli mer och mer överstreckad, men om en kvart ska jag skriva tent i multikulturell pedagogik, kl. 12 ska jag hålla en presentation i skrivpedagogik och ikväll borde jag också hinna göra hemtenten till matematik II (som att vi inte redan skulle ha gjort tillräckligt med arbeten till den kursen...)


Ikväll ska jag dessutom hinna packa och förbereda allt inför resan! Det är alltså imorgon 12:20 jag hoppar på tåget till Åbo. Jag får alltså sommarlov i eftermiddag, har inte riktigt fattat det ännu p.g.a. all stress. Nu måste jag kuta, ha det bra!

2 comments:

  1. Men tänk va skönt då alla deadlines e gjorda!! NJUT av semestern :) puss & kram <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa ja fick färdi den sista igår kväll o ja sku kuna gråt av lycka!! :'D tack, de ska ja! xo ♥

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!