1 Karolinas Kaos: Till mormor/farmor

Friday, May 8, 2015

Till mormor/farmor

Efter gårdagens inspirationskollage till mor tänkte jag också dela med mig av ett kollage med tips på presenter åt mormor eller farmor. Det varierar förstås mycket beroende på ålder och intressen, men min ljuvliga mommo är 80+ och jag tror att dessa saker skulle kunna intressera henne.


1. Bok (länk) | 2. Scarf (länk) | 3. Korsordstidning (bild) | 4. Allers (länk)
5. Marttaslungo (länk) | 6. 7 veljestä-garn (länk) | 7. Gångstavar (länk) | 8. Fazers choklad (länk)
9. Wella hårspray (länk) | 10. TRESemmé värmeskydd (länk)

En marttaslungo har jag redan köpt åt henne för några år sedan, men jag ville ändå dela med mig av det tipset - tycker den är så ljuvlig! Eftersom hon läser min blogg tänker jag inte avslöja vad jag har köpt åt henne i år, hon får helt enkelt vänta till söndag. 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!