1 Karolinas Kaos: Shit my boyfriend says

Friday, May 15, 2015

Shit my boyfriend says

Daniela har lagt upp några sjukt roliga inlägg där hon citerar sin pojkvän, kolla in dem om ni inte sett dem! Jag kände igen mig i så mycket att jag också började samla ihop skit som Challe säger. Så här kommer nu en del minnesvärda (nja...) citat av min pojkvän. ♥


K: Va vill du ha för te? Ta dehär "Men's Tea", de e bra för karahormonerna dina
C: Nja men de smakar så skit
K: Men de e bra för ämnesomsättningen o magen åtminstone
C: Janå ja tror int man blir manligare av de i alla fall
K: Hehe no shit
C: Var e mitt Mumin-te?


*står och plattar håret*
C: Böri du va klar?
K: Jo snart, hu ser mitt hår ut?
C: Ojoj va platt o fint!


C: Ska vi fa ti Strandkvarnen o handel nå mat?
K: Okejdå
C: Kan ja koma såhär? (mjukisbyxor och huppari)
K: Janå men byt nu byxor åtminstone
C: Men då måst ja ju ta på mig ett par kalsare o...


*Lorealreklam på tv, Blake Lively i bild*
C: De e ju hondär din favorit från Gossip Girl
K: Mm
C: Va heter hon nu igen... Channing Tatum?


C: Va ska du blogga om?
K: Pizzan vi laga
C: Men lol, hinner int ens skit ut den före de ska upp på bloggen


K: Kan du plock bort dedär snuse, vaför e de ens på golve?
C: För du bruk int si de då ja lägger de där


C: Ja far o duschar
K: Ska ja koma me?
C: Nä

4 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!