1 Karolinas Kaos: Morsdagsinspiration

Thursday, May 7, 2015

Morsdagsinspiration

Morsdag närmar sig med stormsteg! Inkommande söndag hissar vi flaggan och hyllar alla underbara mammor, mommon och fammon. Jag vet inte ännu om jag kommer att fira min mamma & mommo på rätt dag i år, men det ska såklart göras förr eller senare. Jag har plockat ihop ett litet kollage med saker jag vet att åtminstone min mamma skulle gilla, kanske ni också blir inspirerade!
1. Chanel no 5 (länk) | 2. Tulpaner (bild) | 3. Fazers choklad (bild)
4. Rosévin (länk) | 5. Elle-tidning (bild) | 6. Mumin-mugg (länk) | 7. Yogi-te (bild)
8. Pentik-kaffe (länk) | 9. Lexington-filt (länk) | 10. Passfodral (länk)
11. Reseväska (länk) | Marimekko-väska (länk)

Hela min uppväxt har mamma doftat Chanel. Hon älskar tulpaner och kopplar gärna av med en Elle-tidning och ett glas rosé. Dessutom älskar hon att resa, så vad vore nu bättre än en rosa fräsig resväska istället för den där gamla gråa tråkiga? Imorgon tänkte jag laga ett mormor/farmor-kollage också!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!