1 Karolinas Kaos: Månstervinst!

Sunday, May 24, 2015

Månstervinst!

Oj vad roligt att Måns Zelmerlöw vann ESC, stort grattis till Sverige - än en gång! Jag trodde ett tag att grannen i öst skulle ta hem det faktiskt, men Måns gled förbi på slutrakan. Härligt! Jag är inget jättestort fan av låten egentligen, men tyckte ändå att Måns var överlägset bäst igår. 

Hade plockat fram lite smått och gott att gnaga på.

Lite chips, lite grönsaker, lite godis, lite frukt. 


Förutom Heroes gillade jag egentligen inte så många låtar, vissa var "helt okej", men de flesta var bara skräp som vanligt. Det fanns ändå två stycken jag gillade och det var Israels Golden Boy och Belgiens Rhythm Inside. Sen var också Australien ganska medryckande, men hela låten kändes lite Bruno Mars-härmat. 





Vilka var era favoriter och tyckte ni att rätt låt vann?

1 comment:

  1. Jaaa rätt låt vann absolut!! :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!