1 Karolinas Kaos: Imorgon är det fredag

Thursday, May 7, 2015

Imorgon är det fredag

Godmorgon! Igår satt jag i princip hela dagen och jobbade med mina sista skoluppgifter för den här terminen. Som vanligt blev det lite för många kaffepauser och andra distraktioner, men det hör väl till. Hade jag verkligen jobbat exakt hela dagen kanske jag skulle säkert vara klar nu, men alla vet ju att det inte är så det går till i verkligheten. Jag hann ändå strecka över en del punkter igår, vilket känns superskönt, sen är det väl bara att fortsätta ikväll då.

Några deadlines kvar...

Äntligen är vi klara med matematikportföljen!!

Ännu är inte hoppet ute haha! Har ni testat det här? Snurrar runt överallt på nätet nu. 

Nu ska jag trycka i mig min yoghurt, hälla kaffet i take away-termosen och sen gå iväg på dagens enda lektion, matematik. Sen ska jag nog gå in en sväng till stan för att köpa nödvändigheter inför resan. Och imorgon är det fredag hörni!

2 comments:

  1. Jag ser ut som 20 jag tydl hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice. Ja fick iofs olika ålder beroende på om ja log me tänderna elr int haha

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!