1 Karolinas Kaos: I vårt köksskåp

Monday, May 25, 2015

I vårt köksskåp

Ni har antagligen alltid undrat vad som finns i just Karros köksskåp, men var bara lugna - nu ska ni få veta det. Jag tycker att folks skåp, bokhyllor, väggar och t.o.m. nyckelknippor säger så otroligt mycket om mänskors personligheter, så nu ska ni få se en del av mig/oss som man kanske inte brukar visa upp på bloggar så ofta, nämligen vad vi har i ett av våra köksskåp. 


Idén till inlägget dök upp i mitt huvud när jag drack mitt morgonkaffe och bilderna är fotade för en kvart sedan, så jag har inte planerat vad jag ska ha i skåpen nu, utan så här ser det ut hemma hos oss just idag.


Övre hyllan, från vänster:
fullkornsflingor, havregryn, havrekli, ris, röda linser, sesamfrön, müsli & lite såser/soppor

Nedre hyllan:
marsipan, potatismjöl, digestivekex, farinsocker, pärlsocker, strössel, florsocker, rågmjöl, kakao


Övre hyllan:
Lipton, Clipper, Forsman, honung, Lord Nelson, mer Lipton och slutligen Yogi tea: Men's tea som nämndes i detta inlägg. Bakom dessa finns dessutom ännu mera téer. En riktig te-hylla med andra ord.

Nedre hyllan:
Ananas, tonfisk, salsadipp, ärtsoppa, oliver, skorpmjöl och kokosflingor. Samt en massa pasta där bakom.

Jag har sett ett par inlägg där folk visat vad de har i sina badrumsskåp, vilket jag tycker är jätteroligt haha, jag ska nog själv göra ett sånt inlägg snart också! Så slipper folk snoka när de kommer på besök hehe. Personligen skulle jag inte kunna bry mig mindre i om någon tittar i vårt badrumsskåp faktiskt, ibland glömmer jag t.o.m. att stänga det för det rör mig liksom inte. Men nu vet ni vad som finns i ett av köksskåpen åtminstone ;)

2 comments:

  1. Vilket härligt inlägg! Lite annorlunda haha! I hemlighet så är man nog lite nyfiken på vad andra har i sina skåp! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack haha! Jamen visst, tror många är ganska nyfikna på sånt här :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!