1 Karolinas Kaos: Hälsningar från Åbo

Wednesday, May 13, 2015

Hälsningar från Åbo

God kväll! Jag befinner mig nu i Åbo hemma hos Kajsa och Macke och deras underbara lilla valp som de skaffade för några veckor sedan. Vi har precis ätit och nu vilar vi bara lite och laddar upp inför resan. Vid midnatt tar jag och Kajsa bussen till Helsingfors och typ 05:20 går vårt flyg till Malta. Det blir en hackig natt med andra ord, men som tur är det direktflyg så man får sova några timmar. Är så taggad så jag kommer att orka bara tack vare det!


Ligger här i deras soffa och vilar lite nu. Har med mig laptopen så tänkte att jag kunde ladda upp en liten hälsning när jag ännu befinner mig i Finland. Jag kan för övrigt berätta att jag blev klar med alla mina sista deadlines igår, så nu har jag alltså officiellt sommarlov! Är så lättad att jag skulle kunna gråta. Den här resan kommer med andra ord väldigt lägligt. Hoppas ni har det bra, sköt om er!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!