1 Karolinas Kaos: Grattis till alla studenter!

Saturday, May 30, 2015

Grattis till alla studenter!

Stort grattis till alla studenter! Det känns helt ofattbart att det är fem år sen jag själv fick mössan. Sen dess har jag hunnit bo både i Stockholm och i Åbo. Jag har hunnit påbörja tre utbildningar, varav först den tredje kändes rätt. Ja, och så tog jag ju en bartenderexamen också. Jag trodde att jag visste precis vad jag ville göra när jag tagit studenten, men oj vad jag har ändrat och lärt mig mycket sedan 2010. 

Här hade vi precis fått mössorna, den känslan alltså!

Här var vi på ABI-resa en månad tidigare.

Det här tror jag var skolavslutningen på 2:an. 

Och är är vår sista måltid vid vårt bord fångad på bild. Åh vad nostalgisk jag blir!

Ikväll ska vi ha en reunion med vårt kompisgäng och jag ser så mycket fram emot det! Vi är väldigt utspridda annars: några bor i Sverige, andra i Åbo, någon i Jakobstad och så är vi några stycken i Vasa också. Det är med andra ord väldigt sällan det blir av att vi allihopa ses, men ikväll är förhoppningsvis så många som möjligt på plats. Så ikväll korkar vi skumpan och slår klackarna i taket, kanske vi ses i vimlet i Jakobstad! Ta hand om varandra och party responsibly

1 comment:

  1. Tänk.. den 5/6-2012 så tog jag studenten! O.o Året går så fort!
    I höst kommer jag gå mitt sista och andra år på folkhögskolan. :)
    https://finlandsgullet.wordpress.com/

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!