1 Karolinas Kaos: Fem färgglada kilometer

Saturday, May 2, 2015

Fem färgglada kilometer

Wohooo, idag var jag och Daniela och sprang i väriestejuoksu! Färg, musik och en helt fantastisk stämning. Hindren som placerats ut under banan fick en att känna sig som en deltagare i Gladiatorerna på TV4 - så jäkla roligt! Det här var helt klart över förväntan och jag tror verkligen att jag kommer att delta nästa år igen. Här kommer några bilder från dagen!




En selfie under loppet

Mera färg 


DJ:n spelade feelismusik och alla dansade vid scenen


Före och efter!

Så här såg jag ut när jag kom hem haha!

Nu har jag duschat, ätit och förhoppningsvis fått bort det mesta av färgen i håret. Om några timmar kommer Daniela hem till oss, så nu börjar jag sakta men säkert ladda om för kvällen och efterfesten på Fontana. En bättre lördag helt klart!

8 comments:

  1. Vi var på det förra året och det var så otroligt kul! Hade gärna deltagit även i år, men hade aldrig hunnit med det. Haha. Nåväl, kanske nästa år :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var verkligen superroligt! Ja det kommer ju fler år :)

      Delete
  2. hahahhaa sista bilden, så bra :DDD

    ReplyDelete
  3. Det var verkligen superkul! :D Jag försökte hålla utkik efter er, men fick inte syn på er i vimlet. Ha det så kul på efterfesten ikväll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vi råkade inte se dej heller faktiskt, men jaaa visst var det ROLIGT :D

      Delete
  4. haha söt du e på sista bilden :*

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!