1 Karolinas Kaos: Välkomnar helgen

Friday, April 24, 2015

Välkomnar helgen

Idag är det fredag! Och jag är ledig hela helgen! Och jag har inga deadlines jag behöver tänka på! Och jag började dagen med en powerwalk, så nu har jag motionerat klart för idag också! Wohoooo!

Jag var tvungen att skynda mig hem från promenaden för att hinna duscha före lektionen som jag har nu kl 12:15, så det här inlägget slänger jag upp snabbt nu före jag kutar iväg till skolan. Jag har absolut inga planer för helgen, så vi får se vad det blir till. En av de bästa sakerna med att jobba (förutom lönen hehe) är att man uppskattar de lediga helgerna så otroligt mycket mer. Ha en skön fredag nu allihopa!


Så underbart väder, hade gärna stannat ute längre. 

Mjöd in the making igår! Inatt har mjöden fått stå under en handduk och ska idag tappas på flaska.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!