1 Karolinas Kaos: Utfört min medborgerliga plikt

Sunday, April 12, 2015

Utfört min medborgerliga plikt

Igår gjorde vi vår medborgerliga plikt och gick till biblioteket och förhandsröstade. Jag kommer att fortsätta påpeka detta fram till den 19:e: kom ihåg att gå och rösta ni också - det finns inga ursäkter för att inte göra det. Imorgon kommer jag att ladda upp ett inlägg om varför ingen kan säga att de "inte bryr sig i politik".

Jag och pappa vid stadsbibban i Jakobstad

Middag igår kväll 

På dagen var vi i Forsby och umgicks med Challes familj och på kvällen var vi hemma hos min familj igen. Vi grillade för första gången i år och det smakade helt himmelskt! Kvällen avslutades med slökollande av Gladiatorerna, men sen var vi bara så trötta att vi gick och la oss vid midnatt. Med detta önskar gamlingen Karro er en fortsatt skön söndag! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!