1 Karolinas Kaos: Throwback Vappen

Thursday, April 30, 2015

Throwback Vappen

Vappen och torsdag, det betyder throwback thursday! Här finns några gamla bilder från den mest legendariska vappenfesten någonsin, Vappen 2008 i Forsby. Trots att det bara är några stycken bilder väcker de ändå superstarka (eller tja...) minnen från den kvällen. Men till följande några ströbilder från 2008-2010 som jag hittade när jag grävde i mina arkiv igår. Enjoy!

Jag och Elin före någon fest. 

På vappen 2008 var det så varmt att vi var utomhus hela dagen och kvällen.

En selfie före vi visste att det hette selfie.

En av alla sommarfester hemma hos Elin.

Ahahah, tror vi väntade på en taxi här. 

Jag och Elin på skolresa till Berlin.

Efter en skoldag i gymnasiet, troligtvis på väg till LBB.

Tog ca en miljon bilder utanför skolan den här dagen.

Här satt vi tydligen ute på trottoaren och drack lite öl. No biggie.

Challe, Elin & jag hemma hos mig på min 18-årsdag.

Någon gång på hotellet....

Dagen före penkkis!

Ohi ooooon! Bästa dagen någonsin, tyckte vi då åtminstone.

"We are the wasted youth" hette denna bild på bilddagboken. Hahah, så coola...

Dressi & jag i Kos, 2010 - brunbrända, unga & dumma. 

Jag älskar att titta på gamla bilder! Jag har bläddrat igenom mina gamla mappar så många gånger att det känns som att alla andra också har sett dem, men när jag tittar i bloggens arkiv ser jag ändå att jag inte har laddat upp så många inlägg med tillbakablickar. Här är det senaste inlägget jag gjorde med bilder från forna dagar och det inlägget i sin tur är hela tre år gammalt. Kanske jag måste bli lite bättre på det här med throwbacks, eller vad tycker ni?

4 comments:

  1. Heheheh snygg bilder :D älskar såna här inlägg! Så myki kul vi ha gjort!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha va bra, kommer säkert flera såna här inlägg i framtiden :D jaa vilka minnen man har alltså!

      Delete
  2. Åh, 2008 verkar ha varit fantastiskt..! Minns inte om jag gjorde nåt speciellt då.. Fast började egentligen inte fira vappen ordentligt förrän efter jag tog studenten våren 2008, av nån konstigt anledning.. Jag har också lagt upp några vappen-bilder från tidigare i år, ifall du är intresserad :) --> http://marvelicious.blogg.se/2015/april/vappen-throwback-2.html#comment

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det var det verkligen :) ska kolla in ditt inlägg!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!