1 Karolinas Kaos: Throwback: Paris 2010

Thursday, April 9, 2015

Throwback: Paris 2010

I februari 2010 var jag och hälsade på Elin som då bodde i Paris. Jag älskade staden och har sedan dess velat åka tillbaka, får se när det blir... Bildkvalitén är inte den bästa eftersom jag har originalbilderna på en hårdskiva i Jakobstad, men jag hoppas ni kan ursäkta det ;)

Louis Vuitton på Champs-Élysées

Louvrepyramiden

En random gata i Paris, så otroligt vacker stad!

Utanför Elins lägenhet, så idylliskt!

Moulin Rouge. Vore så häftigt att gå och titta på en show här nångång!

Lite Louvren igen.

Elin utanför sin lägenhet

Och så avslutar vi med en bild på mig som Elin fotat!

6 comments:

  1. Men ååh va fin dendä sista bilden e!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa ja gillar den också, Elin e mästerfotografen (som redan konstaterat nedan) ;)

      Delete
  2. Mästerfotografen ha vari fram på sista bilden hehe. De e annars ingen random gata, de e rue de sèvres, min gata juh hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh jepp! Nej justde hehe, my bad ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!