1 Karolinas Kaos: Ryggskott och annat roligt

Wednesday, April 1, 2015

Ryggskott och annat roligt

Idag är Challe borta och jobbar hela dagen, så jag har passat på att städa, tvätta och handla lite. Känner mig mycket piggare idag, MEN... Gissa vad som hände efter att jag städat klart? Ryggskott happened. Haha alltsåååå! Jag har aldrig haft det förr men plötsligt kände jag bara hur det drog till i nedre ryggen och nu kan jag bara sitta på ett visst sätt för att det inte ska göra ont. Har gjort lite övningar som jag vet att är bra för att slappna av i ryggen, tagit värkmedicin och försöker gå runt så mycket som möjligt här i lägenheten för att inte bli stillasittande, men nog är det ju typiskt alltså...

Försöker bota mig själv med kaffe och choklad. Går väl sådär. 

Nu sitter jag med hårinpackning i håret och ska snart ta en riktigt varm dusch för att försöka minska på smärtan. Skönt att jag hann städa klart åtminstone, och skönt att förkylningen börjar gå om, men jag skulle gärna bli helt frisk nu tack. Nån som känner till någon mirakelkur mot detta fanskap?

2 comments:

  1. oj neej!! krya på dig vännen! å glad påsk! :*

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!