1 Karolinas Kaos: Pure Seduction

Saturday, April 4, 2015

Pure Seduction

Mamma och pappa har varit till Stockholm i ett par dagar över påsken och jag bad dem ta hem en Victoria's Secret body mist därifrån eftersom jag länge velat testa flera av dem. Fick hem min Sheer Love för snart ett år sedan och inte ens halva flaskan är slut ännu och jag älskar älskar älskar den. Jag bad inte om någon speciell doft den här gången, utan lät mamma välja fritt eftersom jag tror att i princip alla doftar gott ändå. 

Det blev Pure Seduction vars doft beskrivs som 'red plum & freesia', och den doftar verkligen helt ljuvligt! Dessutom fick jag en Starbucks take away-termos, hur cool är inte den då? 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!