1 Karolinas Kaos: Nyslingad

Tuesday, April 14, 2015

Nyslingad

Blev halvt deprimerad när jag steg upp imorse och fick se snötäckta tak och slaskiga gator, den 14:e april. Fy fan alltså. Kunde som tur ta bilen in till stan åtminstone, jag skulle nämligen till frissan kl. 11. Hon slingade utväxten och tonade underhåret och jag kan nu konstatera att det får vara färdigt med hemmafärgningen. 

Det var så skönt att bara sätta sig ner i stolen och bli omhändertagen. Jag blev skitnöjd med resultatet också! Jag gick till Moy Hairsalon och kan varmt rekommendera det stället. Otroligt proffsig, modern och mysig salong!

Har inte orkat fota någon ordentlig bild på håret, men här är jag idag åtminstone.

Forsätter dagen med linssoppa och The Sims 3.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!