1 Karolinas Kaos: Nya underkläder från Trinea

Wednesday, April 29, 2015

Nya underkläder från Trinea

Detta inlägg skrivs i samarbete med Trinea alusvaateliike som säljer riktigt snygga underkläder både i butik och på nätet. Trinea säljer vanliga bh:n, sport-bh:n och amnings-bh:n - i alla möjliga olika modeller, färger, former och storlekar. Jag är annars inget stort fan av att shoppa, men när det kommer till underkläder är det en annan historia: jag kan aldrig få för mycket helt enkelt. Det är något speciellt med att ha riktigt snygga underkläder. Det spelar ingen roll att ingen ser det, man känner ju sig så snygg. 

Jag tycker helt klart att underkläder av bra kvalité är värt att lägga pengar på. Kvalité ger längre hållbarhet och är dessutom garanterat bekvämare. I förra veckan fick jag hem ett ljuvligt underklädesset och en awesome sport-bh från Trinea och jag tänkte nu visa upp dem för er.  




Detta set fanns under push-up-kategorin och jag är stormförtjust. Älskar färgen!


Den här bh:n är av märket PureLime och ger ett fantastiskt stöd för boobisarna. Den hittar ni här

Jag tycker att en ordentlig sport-bh gör träningen så otroligt mycket trevligare. Obekväma sport-bh:ar med dåligt stöd är en big no-no för mig, dels för att det kan skada brösten och dels för att det gör så himla ont. En sport-bh av bra kvalle är en smart investering tycker jag. 

Avslutningsvis måste jag ge Trineas kundtjänst ett gigantiskt plus som skrev med mig på svenska trots att jag erbjöd mig att ta det på finska. Det gjorde mig jätteglad, så det ger jag en stor tumme upp för! Checka in deras webbshop vettja, kanske ni hittar något t.ex. till morsdag 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!