1 Karolinas Kaos: Mina profilbilder 2009-2014

Thursday, April 2, 2015

Mina profilbilder 2009-2014

För ett tag sedan gjorde jag en throwback där jag gick igenom bilder på hur mitt hår sett ut 2007-2014 och idag tänkte jag kolla igenom mina gamla profilbilder på facebook. Jag har antagligen haft många fler än de här, men har rensat en hel del så de här var de 16 som fanns kvar. 


1. Midsommarfirande i Sandsund, Elin & jag
2. Thug life hemma i köket i Jakobstad (hahah)
3. På någon nattklubb i Sthlm, fett schtek 
4. Jag i Sandögatans partylägenhet någon random utekväll



5. Selfie hemma i Märsta-lägenheten
6. Sommar i Spanien
7. Jag hemma i Jeppis nångång
8. Älskade de där shortsen och egentligen hela outfiten


9. Perus Jeppis-selfie igen
10. Vi visste inte om att den här bilden togs och jag minns inte vad vi skrattade åt men den gör mig glad.
11. Efter typ första veckan på Peffan skaffade jag fejkglasögon. Aldrig använt dem dock.
12. Jag med myströjan, typ på jul




13. Vasa, vår, rosa fjädrar i öronen
14. Jag och Challe på bröllop
15. #selfie vår 
16. #selfie höst


Kanske det börjar vara dags att byta bild nu, den nuvarande är ju hur gammal som helst. Men jag är så dålig på att ta bilder på mig själv, tar helst bara bilder med webcamen haha. Nåväl, tids nog.

4 comments:

  1. Hihihi, älskar bilden från 2010. ^^

    ReplyDelete
  2. Hehe he e no white chicks and gang signs där i börjane. No va vi grann 2009!!! De va en skojig kväll vill ja minnas. Dendär me hatten ha ja fota! *stolt* ehh jå så att dehäran... random kommentar haha. Nu ere slut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha verkligen! Jaaa o no IR VI GRANN ännu!!! Bra fotograf. Loppu.

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!