1 Karolinas Kaos: Ledig fredag

Friday, April 17, 2015

Ledig fredag

Efter att ha varit i skolan några timmar igår gick jag iväg till gymmet och tog ut all energi på löpbandet. Efter att ha kommit hem, duschat och ätit slog plötsligt en huvudvärk från helvetet till och jag var sängliggande resten av dagen. Jag antar att jag hade druckit för lite vatten eller ätit för dåligt före träningen, brukar nämligen kunna få huvudvärk då. Sög gjorde det i alla fall!


Men idag mår jag bättre och är dessutom helt ledig. Vi plockade fram en riktigt ordentlig brunch fredagen till ära, med bacon, ägg, knäckebröd, massa pålägg, yoghurt, frukter, bär, russin, müsli, te, citronvatten - och ett mignonägg. Fast jag gillar inte dem alls, så Challe fick ta största delen. Imorgon jobbar jag bara ett par timmar och kvällen är ännu öppen, men sen är det jobb igen på söndag. En helg i jobbets tecken blir det alltså, men det känns helt okej det också! 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!