1 Karolinas Kaos: Lägesrapport 07042015

Tuesday, April 7, 2015

Lägesrapport 07042015

Evening! Idag hade jag två lektioner och slutade 16:30. Kort efter det kom Challe hem och så for vi direkt och storhandlade, det behövdes verkligen. Vi var inte de enda som kommit på den idén så här efter påsk kan jag meddela... Men det gick relativt smärtfritt ändå och nu håller vårt kylskåp på att explodera, härliga tider. Ska veva ihop någon kvällsmat snart under någon av pauserna i Svenska Hollywoodfruar som börjar typ NU. Tänkte bara kort uppdatera er lite före jag bänkar mig i soffan resten av kvällen. 


Våren verkar ha hittat tillbaka, jag plockade fram jeansjackan häromdagen och idag satt jag och Ronja utanför ÅA och lapade sol mellan lektionerna, hur skönt? Annars då? Jag har känt en massa borde-göra-det-ena-och-det-andra-ångest de senaste dagarna - ni vet: "borde träna", "borde städa", "borde dittan och dattan" - vilket har resulterat i att jag fått absolut noll gjort istället. Förutom storhandlandet idag då, det lyckades vi med åtminstone. Imorgon ska jag nog försöka pallra mig till gymmet åtminstone, blir första gången efter förkylningen och ryggskottet, så får se hur det går... Men hörni nu måste jag kuta till tv:n, vi hörs!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!