1 Karolinas Kaos: Inredningsinspiration till sovrummet

Friday, April 17, 2015

Inredningsinspiration till sovrummet


Doftljus här | Ljus här | Kimono här | Pläd här | Kuddfodral här
Påslakanset här | Pyjamasshorts här | Förvaringskorg här

Klippte ihop ett litet kollage av de saker jag mer än gärna skulle få hemlevererade till min dörr snarast. Jag är mest kär i kimonon, den är ju to die for! Jag har visserligen redan en likadan i helsvart, men är helt såld på det blommiga mönstret nu... Nåväl, det är stor skillnad på att behöva och på att vilja ha. Så H&M, om ni ser detta och känner att ni vill tacka mig för denna gratisreklam, vänligen kontakta mig per mejl så får ni adressen dit produkterna skickas.

Alla bilder är lånade härifrån.

2 comments:

  1. Kimonon var ju faktiskt himla fin! :) Och allt det andra också.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tycker jag också! Obviously ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!