1 Karolinas Kaos: Get your ass off the couch and go vote

Sunday, April 19, 2015

Get your ass off the couch and go vote

Nu ska jag alldeles strax börja gå till jobbet. Jag slutar kl 20:00 ikväll, så jag hinner hem till valvakan, ser riktigt fram emot det, tycker det ska bli så intressant att följa med! Jag hoppas verkligen att alla som inte redan förhandsröstat utnyttjar sin möjlighet att påverka och går och röstar idag. Om man inte röstar har man heller ingen rätt att klaga. Så släpa dig upp ur soffan och gå och rösta, för varje röst räknas. Bokstavligt talat. 


Tycker att det är lite stämningsfullt att det flaggas exakt överallt idag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!