1 Karolinas Kaos: Snark

Tuesday, April 21, 2015

Snark

Fy sjutton vad trött jag är. Jag kom hem från skolan för en stund sedan och hade tänkt göra något produktivt resten av dagen, men det får jag bara ta och fetglömma. Jag har bara ätit en futtig frukost idag, men vet inte hur i hela världen jag ska orka laga mat heller.. Challe jobbar med skolarbeten med en kompis nu dessutom, så kan inte riktigt tvinga honom att göra det heller, snark. 

Rufs rufs!

Nu ska jag försöka trolla fram något att äta och sen krypa ner med en av mina tusen halvlästa böcker. Det är en dålig sida jag har - jag lämnar en massa böcker på hälft, även såna som jag tycker att är intressanta. Men jag försöker att jobba på det, så nu ska jag återgå till en av de som blev påbörjade med aldrig utlästa. Laters!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!