1 Karolinas Kaos: För ett år sedan

Sunday, April 5, 2015

För ett år sedan

Den här helgen för precis ett år sedan träffade jag och mamma Maria Montazami på Stadshotellet i Jakobstad. Jag förundras fortfarande över att man hade lyckats få henne hit till Österbotten. Vet inte om ni såg inslaget i Svenska Hollywoodfruar, men där gjorde man faktiskt lite narr av Jeppis, som att hon kommit till världens ände ungefär. Lite sanning förstås, men samtidigt tyckte jag det var onödigt. Ingen tvingade dit dem liksom. Men huvudsaken var att Maria själv minsann inte klagade, utan verkade gilla läget som vanligt.

Så söt hon är!

Inkommande tisdag har den nya säsongen av Svenska Hollywoodfruar premiär och jag kommer helt klart att sitta bänkad. Det är så fruktansvärt underhållande och man älskar ju att irritera sig på dem. Dock tycker jag att Gunilla är lite väl irriterande och att de kunde ta tillbaka Anna Anka istället. Ska ni kolla?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!