1 Karolinas Kaos: Ett foto i timmen: måndag 20 april 2015

Tuesday, April 21, 2015

Ett foto i timmen:
måndag 20 april 2015

Jag har många gånger tänkt göra ett till sånt här inlägg, men det är så svårt att komma ihåg att fota tycker jag! Jag har bara gjort ett tidigare och det var i september förra året, men igår hade jag med mig kameran hela dagen, så här kommer nu ett foto i timmen, måndagen den 20 april 2015

10:04. Vaknade av mig själv när solen lyste in i sovrummet. Finns värre sätt att vakna på. Det första jag gör varje morgon är att mäta min temperatur. Sedan jag slutade med pillren började jag med NaturalCycles istället, men det skriver jag kanske mer om en annan gång. Så skönt att vara hormonfri - det kan jag åtminstone konstatera!

11:15. Skolarbeten: matematik och skrivpedagogik.

12:06. "Frukost". Ägg, knäckebröd, bacon, avocado och smoothies. Mums!

13:27. Hänga tvätt. Kul att kunna börja använda balkongen igen!

14:50. På väg till skolan för att träffa Daniela. Marc by who?

16:22. Skolarbeten med Daniela

 17:10. På väg för att handla med Challe. 

18:01. Hamburgerbröd under jäsning.

19:35. Klart! Se så fina de blev!!

19:50. Hembakta hambugare med helköttsbiff av nöt. Koskenlaskija, rödlök och sallad som fyllning. Himmelskt!

20:22. Mer skolarbeten. 

21:00. Ernst i Toscana!! Så ljuvligt program, jag är helt såld på Ernst. "Det finns inget sensuellare än att laga mat". Alla medelålders kvinnor bara svimmar som faller som käglor. 


Efter Ernst läste jag ännu lite mera kurslitteratur, tittade på tv-serier och sen somnade jag som en liten gris. Idag är jag i skolan ända fram till 18:00 så det här inlägget är tidsinställt. Hoppas ni har en fin tisdag och njuter av vårsolen!

2 comments:

  1. Vill höra om Natural Cycles! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag ska absolut skriva ett inlägg om det! Men jag vill hinna testa det ännu en stund före jag yttrar mig, så det blir om några veckor :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!