1 Karolinas Kaos: En gammal mara uti Sahara

Wednesday, April 15, 2015

En gammal mara uti Sahara

Idag har jag inte haft några lektioner, men ändå varit i skolan från 9:30-14:00. Vi jobbade på två olika inlämningsarbeten: en presentation till kursen Multikulturell pedagogik och ett gigantiskt portföljarbete till Matematik II. Nå, skönt att vi har kommit igång åtminstone. 

Igår vinterjacka, idag kort läderjacka. 

Läser Om konsten att läsa och skriva till skrivpedagogiken. 

Haha ja, vad ska man säga... Så här kunde rim se ut förr i tiden!

Nu ska jag faktiskt ta en paus i läsandet och fara ut på en promenad, pw, länk eller vad det nu blir. Det brukar visa sig när jag stiger utanför dörren. Och ikväll ska jag gå till andra sidan gatan för att catcha up med tjejerna hemma hos Johi. Roligt roligt! Ha en skön kväll!

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!