1 Karolinas Kaos: Bjud mig på kalas!

Thursday, April 2, 2015

Bjud mig på kalas!

Idag bestämde jag mig för att gå in till stan en sväng för att hållas i rörelse trots den förbannade ryggen. Jag hade egentligen inget ärende in till stan, men gick en sväng via H&M där jag hittade en massa fina saker som jag var tvungen att köpa.

Jag hittade två klänningar, en scarf, den perfekta bikinitrosan (ni vet en sån där med scrunch butt som inte ser ut som granny panties), en tröja, en topp, en bh och ett nagellack. Nu känns det som att vårens kalas är räddade åtminstone. Jag tänkte visa lite bilder på mina två favoriter från dagens shoppingrunda!

En randig sommarklänning som svänger utåt i midjan. 

Och den här blommiga scarfen, den var så pigg och vårig att jag inte kunde gå förbi den!

Bjud mig på kalas!

När jag kom hem var Challe också på väg från jobbet så jag ställde mig vid spisen som den housewife jag är och lagade mat åt oss. Helköttsbiffar med potatis- och morotsmos, en improviserad sås, mommos lingonsylt samt en grönsallad med vindruvor. Mums!

Biffarna ser lite brända ut haha, men smakade hur gott som helst!

2 comments:

  1. Nej, jag vet inte hur såna trosor ser ut 😊 Upplys en gammal tant! Fin klänning!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, googla "scrunch butt bikini" så får du svaret! De har liksom en söm mitt på som gör att trosan "dras ihop" lite och på så sätt inte börjar hänga. Tack ska du ha :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!