1 Karolinas Kaos: Ahh, get juicy!

Sunday, April 26, 2015

Ahh, get juicy!

Goddagens! Helgen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut, men inkommande vecka har jag bara två lektioner på hela veckan hehe. Sommarlovet närmar sig med stormsteg! Förutom de två lektionerna har vi också Valborg, 1:a maj och Väriestejuoksu på schemat - det blir ett fint månadsskifte! 


Igår drack vi lite vin med några kompisar och denna dag går i fotbollens och hämtmatens tecken. Så skönt att inte ha några måsten. Nu ska jag slänga mig i soffan och fortsätta att titta på fotboll. Imorgon laddar jag upp ett inlägg om Natural Cycles eftersom jag har fått en del frågor om det på sistone. Så titta in vid lunchtid imorgon om ni vill läsa mer om den hormonfria preventivmetoden!  Ha en fortsatt skön söndag ♥ 


Skönaste låten just nu. 

2 comments:

  1. Åh endast 2 lektioner? Sån lyx! :D
    Ha så kul på Väriestejuoksu, sprang du det förra året också? Det gjorde jag och det var superskoj! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, så skönt! :) och tack! Nej jag var inte med förra året, men har hört av många att det var riktigt kul, så ser faktiskt fram emot det :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!