1 Karolinas Kaos: Vi tar en pinne for Pampas

Friday, March 27, 2015

Vi tar en pinne for Pampas

God kväll! Igår (onsdag) började jag dagen med att gå på plättfest till Havtornen med Sara & Emelie. För 2€ fick man våffla + kaffe, härlig start på dagen tycker jag! Vädret var underbart och pampasfirare hade samlats för att umgås, bota krapulan och fortsätta festandet.




Själv hade jag inte tänkt göra något på kvällen, men på något sätt hamnade jag på Ollis ändå... Spontana utgångar blir alltid bäst! Vi behövde inte köa alls, vilket var otroligt skönt. På Ollis var allt sig likt - stämningen på topp, ölen billig, musiken precis i min smak - det blev en skitrolig kväll som spenderades 90% på dansgolvet.

Mackan hade något drinking game på gång på förfesten.

Så ska det låta!

Det var alltså Rockföreningens evenemang Så ska det låta igår, och idag har jag legat i sängen exakt hela dagen, tills Elin kom hit runt åttatiden ikväll. Så kul att ha henne på besök! Så imorgon är det uuteen nousuun igen då PAMPAS NATIONALDAG är här! Ses vi på torget? 


Pampaslåten 2015?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!