1 Karolinas Kaos: Väriestejuoksu 2015!

Friday, March 13, 2015

Väriestejuoksu 2015!

Häromdagen frågade Daniela mig om vi skulle anmäla oss till Väriestejuoksu i år. Jag var lite ledsen för att jag missade det förra året då mina klasskompisar sprang, så jag tyckte det var en superbra idé. Så idag har vi anmält oss, wohoo!





Väriestejuoksu går ut på att man springer en sträcka med en massa färgbomber och andra skojiga hinder. Sedan bjuds det på DJ-musik och efterfest vid någon av stadens nattklubbar. Jag har aldrig varit med på det här evenemanget förr, så jag ser riktigt mycket fram emot det! Inget för allvarligt, det här är verkligen bara för skojs skull, vilket passar mig suveränt!

Ser det inte feelis ut?

4 comments:

  1. Så kul! :D Jag ska också springa i år igen. Det var sjuuuukt kul förra året :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee va kul att hör! Ha hört bara positivt om de faktiskt, så ser riktigt fram emot de :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!