1 Karolinas Kaos: Vardagsbilder & dagssummering

Thursday, March 19, 2015

Vardagsbilder & dagssummering

En riktigt skön torsdag lider sakta men säkert mot sitt slut. Jag hade bara en lektion idag i Tal & samtal, som för övrigt verkar vara en riktigt härlig kurs, trots att vissa saker känns lite pirriga. Vi övar tal, kroppsspråk, rösthantering och annat som är superviktigt för blivande lärare. Skönt med en praktisk kurs för omväxlings skull! 

Vad har jag gjort de senaste dagarna då? Här kommer några ströbilder ur mobilen.

Jag och C har kollat på Champions League (och ätit massa god kvällsmat) två kvällar den här veckan.

På väg till Vasa Övningsskola igår med mina fellow classmates.

På väg till gymmet idag med Malin. 

Bagare Challe har varit i farten igen!

Ikväll har jag varit på Bodyattack med Malin - tungt som tusan, men så skönt efteråt som vanligt! När jag kom hem hade Challe slängt ihop en pannkaka - han slutar inte förvåna mig. Otroligt gott var det också, ska nog gå och ta en till bit före läggdags haha... Hoppas ni haft en bra dag, puss och gonatt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!