1 Karolinas Kaos: Sushi & hemtent

Thursday, March 5, 2015

Sushi & hemtent

Hej! Vad har ni gjort de senaste dagarna? Jag har ätit sushi. Igår gick jag in till stan och lunchade med Ronja. Kul att träffa klasskompisar utanför skolan nångång också, det blir lätt att man glömmer bort det eftersom man ändå ses så ofta i skolan. Vi gick till Magokoro i Rewell Center och det var lika ljuvligt gott som vanligt. Och idag blev Challe sugen på sushi, så då gick vi efter takeaway. Man kan inte äta sushi för ofta, det är typ mitt livsmotto.


Nu har jag spenderat några timmar här framför datorn och börjar äntligen bli klar med en hemtent, så där en 10 dagar före deadline, känns bra att ha det undan i tid! Det må vara den sämsta text jag någonsin knåpat ihop, men jag orkar inte satsa mer än så nu. Jag siktar på godkänt haha, bra attityd va? Så nu får jag börja läsa på hälsokunskapstenten istället... Kommer inte att hinna läsa nästan något alls i helgen och tenten är på måndag, hurra.

Här hittar ni mig ikväll.

4 comments:

  1. there's a first time for everything: JAG HÅLLER INT ME DIG :DDDD Sushi e äcklit. Smakar kallt slem. Usch.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Whaaaat haha?! Kanske du bara int ha äti rätt sushi ännu ;) ;)

      Delete
  2. Har aldrig smakat sushi, men nästa gång jag har vägarna förbi Vasa, då ska jag testa! Är det dyrt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tycker jag du ska göra! Njae inte dyrare än något annat egentligen, för portionen på bilden betalade jag 11€. Det beror på vad man beställer, men sånhär "standard-sushi" är inte dyr :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!