1 Karolinas Kaos: Solförmörkelse, jobb & Jeppisvisit

Saturday, March 21, 2015

Solförmörkelse, jobb & Jeppisvisit

God eftermiddag! Har ni en bra helg på gång? Själv jobbade jag igår kväll och när det här inlägget dyker upp är jag på jobb igen, från 9:30-18:00 som vanligt på lördagar. Efter jobbet idag ska jag och Challe iväg till Jakobstad, men jag far tillbaka till Vasa redan imorgon kväll. Ska bli mysigt med en snabbvisit till hemtrakterna i alla fall!

Jag älskar Nutraminos proteinstänger!

Igår såg vi den mångomtalade solförmörkelsen genom ett par svetsglasögon som Foppa hade fixat fram. Trots att det kanske inte var riktigt så häftigt som jag hade hoppats är det väl ändå något man kan stoltsera med - eller?

Vad annat då? Just ja, PAMPASVECKAN börjar ju snart. Jag har inte biljett till varken någon sitz i veckan eller kvällsfest på fredag, men jag tar det som det kommer tänkte jag. Elin är påväg upp från Åbo åtminstone, så jag tror bestämt att ni hittar oss på Ollis i år. Ha en skön lördag så hörs vi!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!