1 Karolinas Kaos: Riktiga bilder och fotoalbum

Sunday, March 8, 2015

Riktiga bilder och fotoalbum

Jag har länge tänkt köpa ett riktigt fotoalbum, men inte hittat något tillräckligt fint eller prisvärt. Men så gick jag in till Clas Ohlson häromdagen och titta vad jag hittade! För ynka 9,90€ fick jag detta ljuvliga album med bruna sidor, som det ryms 200 bilder i. Perfekt!

Hade en hel del bilder som behövde sättas någonstans.

Fick med mig ett ljuvligt doftljus också.

Bilder från i somras! Nu fattas bara bildtexterna :) Brukar ni framkalla och spara bilder?

4 comments:

  1. Jag framkallar ibland bilder (eller hade iallafall förut en period då jag framkallade mycket - man kan beställa på t.ex. smartphoto för bara 0,09 euro/foto..!) Nu på sistone har jag inte framkallat vanliga foton, men nog fixat ett par fotoböcker från t.ex. resor, det är också roligt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ifolor brukar också ha såna supererbjudanden, då gäller det nog att passa på! Ja det är så kul att ha dem sparat på det sättet, blir så mycket mer "äkta" på nåt sätt.

      Delete
  2. tummen upp för att framkalla foton! så myki mer känsla det :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!