1 Karolinas Kaos: Pampas XV

Monday, March 23, 2015

Pampas XV

Pampasveckan är här och för första gången på fyra år har jag inga som helst planer, vilket känns ganska skönt egentligen. Jag vet ännu inte om jag ska ut imorgon, jag har ingen biljett till någon sitz och jag har som sagt ingen biljett till kvällsfesten på fredag heller. Varje år jag köpt biljett har jag blivit väldigt besviken på själva kvällsfesten, vilket har slutat med att jag farit till Ollis istället. Dessutom har jag aldrig orkat gå på sillizen. Så i år bestämde jag mig för att inte betala 20€ för ett halarmärke, utan istället tar veckan/dagen som den kommer.


Förra året var tisdagen (Ollis) och torsdagen (sitz, följt av Ollis) roligast för min del. Det var helt underbart vårväder hela veckan och på fredagens olympiad kunde man stå i t-skjorta utan att frysa. Det ser inte ut att bli riktigt lika bra väder den här veckan... I år skippar jag nog torsdagens utgång för att orka festa till det ordentligt på fredag istället. Något måste man väl ha lärt sig på fyra år. Om förra årets pampaslåt var #selfie, vilken tror ni blir årets låt? Samir & Viktors Groupie? Njaee...?

Är nån av er som läser i Vasa den här veckan? Vilka evenemang ska ni gå på isåfall? 

2 comments:

  1. ja kommer ti Vasa på torsdag kväll, tänkt se olympiaden på fredag å sen gå på kvällsfesten, å på lördag blir de antagligen silliz + ollis/leipis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej, jo jag e också påväg på olympiaden, men far antagligen ti Ollis på kvällen :) vi ses säkert i svängarna :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!