1 Karolinas Kaos: Nya löparskor: Salomon X-Scream

Tuesday, March 17, 2015

Nya löparskor: Salomon X-Scream

Eller promenadskor, lenkkitossor, sportiga vardagsskor, vad vi nu vill kalla dem och använda dem till. Jag har testat dem några gånger på promenader och joggingturer nu och jag är så glad att jag köpte dem. Jag brukar annars hålla mig till Nike och Asics men när jag fick syn på dessa bestämde jag mig för att testa något nytt - Salomon X-Scream heter denna modell.


De ger superbra stöd åt foten man känner nästan hur man studsar fram med dem. Dessutom är snörningen supersmidig, man behöver inte ens knyta skorna utan bara spänna fast dem - I LOVE IT! Sen skadar det ju inte att de är knallrosa heller.

6 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!