1 Karolinas Kaos: Måndag och motivationsbrist

Monday, March 16, 2015

Måndag och motivationsbrist

Hej! Har ni en bra måndag? Själv hade jag bara en lektion imorse kl 08:30 och sen dess har jag försökt läsa på tent, men gjort i princip allt förutom just det. Skriver geografitent imorgon, men har riktigt svårt att hitta motivation för att läsa. Har underhållit mig med exakt allt annat jag har kunnat hitta på, ni vet hur det är.


På Challes initiativ lagade vi nudlar med en liten twist idag, blev riktigt gott!

Efter maten försökte jag plugga, men koncentrationen var på noll, så det fick bli en liten löprunda för att pigga upp hjärnan lite. Nu har jag precis duschat och ska sätta mig ner med en kaffe och försöka hålla huvudet i böckerna resten av kvällen - har slut på ursäkterna nu... Wish me luck!

Alltså ahh, det här vädret!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!