1 Karolinas Kaos: Halarmärken & X3M-kaffemugg

Tuesday, March 24, 2015

Halarmärken & X3M-kaffemugg



Kom hem från skolan för några timmar sedan, sitter nu här och slökollar på tv, dricker en kaffe och syr fast lite halarmärken. Som ni ser har jag fått hem min x3m-mugg som jag vann för ett tag sedan, så nu har jag både en x3m-tröja och en mugg! Idag är det tisdag och pampasveckan, vilket innebär att det är Pre Pre Pampas-fest på Ollis ikväll. Jag funderade en stund på att kanske gå ut ikväll, men när vädret ser ut så här är det faktiskt inte alls lockande att stå i någon kö i flera timmar...

Oh hell no... Så ikväll bänkar jag mig i soffan med tv-serier och massa mys!

2 comments:

  1. Jag har med mig 10 läsa halarmärken åt morsan så hon ska få sy åt mig me maskin hehe. Sömnad e tydl en sak som ja int ännu heller ha bemästrat (mina verk i syslöjden i lågstadie kan ju ha vari en hint) Di lossnar allti då ja försöker sy förhand haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha NICE, kanske ja bord böri göra så o ;) hahah skratta högt åt "mina verk i syslöjden i lågstadie kan ju ha vari en hint". Mina alster i textilslöjd ha no heller aldri vari nå mästerverk, men me björntråd ja ha no fått märkena på plats trots allt haha!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!