1 Karolinas Kaos: Game of Thrones-maraton

Tuesday, March 31, 2015

Game of Thrones-maraton

God kväll! Har inte uträttat mycket idag. Släpade mig faktiskt iväg till skolan för att göra en uppgift med Daniela. Jag satt mest och snörvlade kändes det som. Men vi blev klara och nu är det skönt att ha det ur världen! Jag mår lite bättre idag än igår åtminstone och som tur är jag ledig i tre dagar framåt, så jag hinner vila upp mig ordentligt förrän det är dags för jobb lördag-söndag.

Ska nu återgå till vårt Game of Thrones-maraton som pågått ett par dagar. Är redan inne på säsong tre, så ni kan ju tänka er vad vi gjort de senaste två dygnen. Vi kollar igenom allt på nytt nu för att hänga med ordentligt när första avsnittet av säsong 5 kommer ut den 12:e april! Nån annan som gillar GoT lika mycket som mig? Vilka är era favoritkaraktärer? Jag gillar Daenerys Targaryen, Tyrion Lannister och Margaery Tyrell bäst!

Och imorgon är det 1:a april!
Jag blir alltid lurad annars, men förra året lurade jag mamma att jag var gravid.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!