1 Karolinas Kaos: Födelsedagsfirande i Jakobstad

Saturday, March 7, 2015

Födelsedagsfirande i Jakobstad

Igår fyllde världens bästa Kajsa år, så då åkte vi hem till Jakobstad en sväng för att gå på hennes kalas. Hon hade fixat en massa gott att äta och bjöd på bål dessutom, omnomnom. Jag hade tänkt fota det men jag var liksom för fokuserad på att äta att jag glömde bort det.


Förutom dessa tjejer var såklart även födelsedagsbarnet själv på plats (det är hon som fotat), samt fyra pojkvänner som satt i ett annat hörn hehe. Dessutom var Kajsas syrra och ett par av hennes vänner där också. Ett riktigt trevligt gäng! Vid midnatt var vi några tappra riddare som sökte oss in till stan och Stadshotellet, där vi dansade fram till småtimmarna. Det blev helt klart en av de absolut bästa kvällarna på länge, tack för det!

Bild från Kajsas instagram. Kvällens visdomsord!

Födelsedagsbarnet och Sara, bild från den sistnämndas instagram. // Jag idag, tillbaka i Vasa!

2 comments:

  1. tack för en helt sjukt rolig kväll :D nu påmindes man igen om varför man alltid vill fara ut tillsammans med dej hahah. skitkul! tack karro <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack själv! Hahaa, samat sanat, de blir alltid lyckat! <3

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!